درباره استخراج بیت کوین و خرید بیت کوین

از آنجایی که می دانید امروزه صحبت هایی درباره استخراج بیت کوین و خرید بیت کوین صورت می پذیرد. ما میخواهیم در این مقاله شما را با روش های استخراج بیت کوین و خرید بیت کوین و ... آشنا کنیم.
برای بدست آوردن بیت کوین به دو طریق می توانید اقدام نمایید.
1ـ می توانید از طریق استخراج بیت کوین را بدست آورید.
2ـ از طریق خرید از صرافی های آنلاین دیجیتال.
شما می توانید به طریق زیر استخراج نمایید.
 1ـ استخراج از طریق گوشی موبایل
2ـ استخراج از طریق کامپیوتر
3ـ استخراج از طریق دستگاه ماینر یا همان ای سیک ها
4ـ استخراج از طریق کلود ماینینگ
شما می توانید از طریق تعداد نرم افزار می توانید به استخر های استخراج متصل شوید سپس شروع به ماین بیت کوین نمایید. از آنجا که می دانید سختی شبکه بیت کوین برای استخراج بسیار بالا می باشد. پس استخراج با گوشی موبایل منطقی نمی باشد و امکان دارد.
بعد از مدتی ایراداتی برای گوشی شما پیدا می شود. سپس توصیه می شود استخراج با گوشی موبایل را انجام ندهید.
اگر بخواهم درباره استخراج از طریق کامپیوتر صحبت کنیم می توانیم بگوییم استخراج بیت کوین از طریق کامپیوتر نیز به صرفه نیست چون با بالا رفتن قیمت بیت کوین سختی شبکه بیشتر می شود در دستگاه هایی که توان پردازش بالاتری را دارند زودتر می توانند. محاسبات مربوط به یک بلوک را انجام دهند و پاداش خود را دریافت کند.
اما کامپیوتر چون دارای پردازشگر هایی مانند CPU و GPU هستند قدرت پردازش پایین تری نسبت به ای سیکما یا دستگاه های ماینر دارند. پس کامپیوتر ها می توانند با قدرت پردازشی دستگاه های ماینر رقابت کنند.
و افراد اگر بخواهند به استخراج بیت کوین به عنوان یک کسب و کار نگاه کند باید برای استخراج به سراغ دستگاه های ماینر بروند.
اگر بخواهیم استخراج بیت کوین با دستگاه های ماینر را برای شما توضیج دهیم اول باید به شما بگوییم دستگاه ماینر چیست؟ دستگاه های ماینری مداراتی هستند که جهت انجام یک کار تولید می شوند. و این دستگاه ها برای استخراج بیت کوین تولید نشده اند. اصطلاحا این دستگاه ها ( Asic ) یا ( ای سیک ) می باشند. و می توان گفت نسبت به CPU و GPU جهت استخراج خیلی بهتر هستند.
البته دستگاه های ماینر مختلف به بازار وجود دارد . دستگاه ها دارای قدرت پردازشی متفاوت هستند و قدرت پردازش آنها بر اساس تراهش بر ثانیه محاسبه می شود یعنی تعداد هشی که در یک ثانیه انجام می شود چقدر است. هر چقدر تعداد هش بالاتر باشد مطلقا قدرت دستگاه بالاتر است . البته به ازای هش بالاتر توان مصرفی دستگاه ماینر بالا می رود و به عبارتی می توان گفت مصرف برق بالاتر می رود البته اگر شما بخواهید دستگاه ماینر را خریداری کنید. باید به مصرف برق آن توجه بسیار کنید چون هزینه مصرف برق برای کسب و کار استخراج بیت کوین به صورت صادراتی محاسبه می شود. و اگر بخواهیم از این کسب و کار درآمد خوبی بدست آوریم نیاز است که هزینه برق مصرف پایین تر باشد.
حال فرض بر این که شما دستگاه ماینر مورد نظر خود را خریداری می کردید جهت بدست آوردن بیت کوین بهتر است ماینر خود را به استخر های استخراج متصل نمایید . البته شما می توانید که بصورت تکی با ماینر خود استخراج نمایید اما اگر به استخرها متصل شوید در اصل قدرت پردازش ماینر خود را به قدرت پردازش ماینر های دیگر متصل کردید و از این طریق سریعتر می توانید محاسبات یک بلوک را انجام دهید و به پاداش خود دست پیدا کنید.
دستگاه های ماینر برای استخراچ ارز های دیجیتال از الگوریتم های مختلفی پشتیبانی می کنند زمانی که شما تصمیم به استخراج یک ارز دیجیتال می نمایید ابتدا باید مشاهده نمایید الگوریتم رمز ارز مورد نظر شما چیست؟ سپس نسبت به آن الگوریتم شما دستگاه ماینر را تهیه می کنید . مثلا اگر شما بخواهید بیت کوین استخراج نمایید باید ببینید الگوریتم بیت کوین چیست؟ از آنجایی که می دانید الگوریتم بیت کوین “SHA-256” است. پس باید سراغ دستگاه های ماینری بروید که از الگوریتم “SHA-256” پشتیبانی کنند.
همچنین برای استخراج بهتر بیت کوین باید طول عمر دستگاه های ماینر خود را بالا ببرید یکی از روش های بالا بردن طول عمر دستگاه استفاده از تهویه خوب محل دستگاه ماینر است . همچنین شما زمانی که دستگاه را خریداری می کنید باید توجه داشته باشید که دستگاه دارای فن های مناسبی جهت خنک کردن دستگاه داشته باشد. از آنجایی که می دانید دستگاه ها گرما و صدای زیادی از خود تولید می کنند. و گرمای بالا باعث سوختن دستگاه می شود و سوختن دستگاه باعث می شود که کسب و کار استخراج بیت کوین شما به تعویق بیوفتد.
سپس جهت استخراج به صورت دائم توسط دستگاه های شما بهتر است در خنک کردن دستگاه های خود تلاش کنید.
راه دیگری برای استخراج بیت کوین استخراج از طریق کلود ماینینگ است. زمانی ما از کلود ماینینگ برای استخراج استفاده میکنیم. که قصد خرید دستگاه ها نیز نداشته باشیم اما اگر بخواهید بیت کوین استخراج کنید. در این صورت نیاز است شما از سایتهای معتبر یک مقدار هش را اجاره کنید و آنها به ازای پرداخت شما شروع به استخراج بیت کوین می کنند و سود آن را به کیف پول شما ارسال می نمایند. البته در این میان یک کارمز برای کار خود بر می دارند.
خوب قطعا سود شما نسبت به زمانی که شما خود دستگاه را خریداری کردید پایین تر است چون هزینه ای بابت دستگاه پرداخت کردید و صرفا هزینه ای جهت اجاره آن دستگاه پرداخت کردید.
البته قابل ذکر است صرفا به سراغ سایتهایی برای کلود ماینینگ بروید که معتبر باشیند چون سایتهای اسکم بسیار زیادی وجود دارند که برای مدتی کار می کنند اما بعد از مدتی هیچ پاسخگویی ندارند نسبت به مشتریان خود.
پس بهتر است با تحقیقات لازم به سراغ سایت های کلود ماینینگ معتبر بروید.
راه دیگر بدست آوردن بیت کوین خرید آن از صرافی های معتبر است. اگر بخواهید از صرافی ها خرید کنید بهتر است اول به سراغ صرافی ای بروید که معتبر باشد. و اطمینان داشته باشید که بعد از پرداخت پول ریالی شما بیت کوین را به آدرس کیف پول شما ارسال می کند.
برای خرید از صرافی ابتدا باید در صرافی مورد نظر خود ثبت نام کنید سپس احراز هویت صرافی را انجام دهید . و وارد صرافی شوید حال درخواست بیت کوین یا هزار ارز دیجیتال دیگر را انجام دهید و به ازای آن مبلغ را به آن صرافی پرداخت می نمایید .سپس باید آدرس کیف پول خود را به آن صرافی دهید و با ارسال بیت کوین به آدرس کیف پول شما ، بیت کوین خریداری کرده اید.
سپس بعد از خرید بیت کوین ، می توانید بیت کوین مورد نظر خود را ترید کنید و یا بیت کوین مورد نظر خود را نگهداری کنید و بعد از مدتی آن را بفروشید.
امروزه خرید بیت کوین بین جوامع بسیار رواج پیدا کرده است اصولا زمانی که یک ارز به سود دهی می رسد سرمایه گذاران زیادی به سراغ آن ارز می روند و رفته رفته افراد عادی به سمت خرید ارز های دیجیتال خصوصا بیت کوین می روند.
 

 

اتریوم چیست ؟

 در این مقاله در مورد اینکه اتریوم چیست ؟ و مباحث مرتبط به آن از جمله ماینیگ چیست و بخش های مختلف آن صحبت می شود و تلاش می کنیم مطالب نسبتا کاملی برای شما ارائه دهیم.

شناخت اتریوم - مقایسه ای با اینترنت ، شباهت و تفاوت آنها چیست؟
تمام داده های آنلاین شما مانند ایمیل ، پست های رسانه های اجتماعی ، عکس ها و حتی اطلاعات کلیدی مالی - در کامپیوتر ها و سرورهایی که متعلق به سازمان ها یا دولت های بزرگ و کوچک است ، ذخیره می شود. این موضوع  در مورد برنامه های مختلفی که شما استفاده می کنید هم برقرار است ، زیرا فعالیت های شما - مانند رزرو یک اتاق در هتل - توسط ارائه دهنده برنامه ردیابی و ضبط می شوند.
به عنوان یک کاربر ، شما چگونگی مدیریت و کنترل اطلاعات شخصی و سوابق فعالیتهای آنلاین خود توسط این اشخاص ثالث را ندارید. در حالیکه این سازمان ها در زمینه تأمین امنیت داده های شما تخصص دارند ، امکان هک کردن ها به همراه امکان سوء استفاده و فروش داده ها از این امر غیر ممکن نیست. این امر منجر به "متمرکز شدن" داده های کاربر می شود - یعنی سازمان خاص کنترل داده های شما را دارد.
یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین مانند اتریوم سعی دارد با کار مستقل و به روش غیر متمرکز براساس مجموعه ای از قوانین کاملا تعریف شده ، این مشکل تمرکز را برطرف کند. این امکان را می دهد تا داده های کاربر ، هویت آنها ، استفاده از برنامه ها و فعالیت های شبکه خود تا حد زیادی پنهان بمانند و از کنترل متمرکز خارج شوند.
غیر متمرکز ، راه حل مستقل شدن  یا به عبارتی  "سوپر کامپیوتر  جهانی " شدن  اتریوم چیست؟
تصور کنید که تمام یادداشت های پایان نامه مهم خود را بر روی یک Word مانند برنامه موبایل یا پورتال وب آنلاین بنویسید ، و به طور ناگهانی این برنامه / پورتال توسط صاحب آن قطع می شود. تمام اطلاعات مهم شما برای همیشه از بین خواهد رفت. راه حل چیست؟ در اتریوم ، یک نهاد به تنهایی کنترل داده های شما را ندارد و هیچ کس به تنهایی نمی تواند یک برنامه را ممنوع کند. فقط کاربران می توانند تغییراتی ایجاد کنند ، و این باعث می شود تا کاربر حتی اگر از طریق یک برنامه خاص به آنها دسترسی داشته باشد ، کنترل کامل داده های خود را داشته باشد.
اتریوم سعی دارد یک راه حل غیرمتمرکز و دموکراتیک شده را ارائه دهد ، دقیقاً مانند اینترنت امروزی ، اما  ازاد از هرکنترل  از هر مرجع مرکزی را دارد. به جای اینکه روی چند کامپیوتر متعلق به یک سازمان کار کند ، آن را در شبکه جهانی صدها کامپیوتر به نام گره اجرا می کند که توسط داوطلبان ناشناس اما قابل اعتماد  اداره می شوند. بنابراین نوعی " سوپر کامپیوتر  جهانی" ایجاد می کند.
هر فرد می تواند به راحتی از منابع مختلف موجود در شبکه اتریوم ، مشابه استفاده از سایت ها و پورتال های مختلف در اینترنت یا برنامه های مختلف تلفن همراه ، با مزایای اضافه شده ناشناس بودن و عدم تمرکز ، بپیوندد و از آن استفاده کند.
این امکان وجود دارد که یک فرد ، چه حرفه ای و یا مبتدی ،  بتواند به راحتی برنامه های موجود در شبکه اتریوم را بسازد ، معرفی کند،  اجرا کند و از آن درآمدزایی کند. همچنین می توان از مشارکت در فعالیت های لازم مانند ماینینگ  ، که برای حفظ  و کارآمد تودن شبکه اتریوم مورد نیاز هستند ، درآمد کسب کرد.
اتریوم چیست؟
در ساده ترین شکل ، اتریوم را می توان به عنوان یک بستر شبکه عمومی متن  باز مبتنی بر بلاک چین تعریف کرد که به توسعه دهندگان امکان می دهد برنامه های غیرمتمرکز را برای استفاده توسط مشاغل و همچنین کاربران خاص ایجاد و به کار گیرند. مشابه اینترنت ، به عنوان بستر لازم عمل می کند که بر روی آن می توان یک اکوسیستم مجازی کامل ایجاد ، ذخیره ، اجرا و توسط کاربران ایمن و ناشناس استفاده کرد. برخلاف فروشگاه های اپلیکیشن های مبتنی بر کمیسیون که خواستار کاهش میزبانی و اجرای برنامه های مختلف هستند ، ماهیت غیر متمرکز و مستقل اتریوم آن را صفر تا کم هزینه نگه می دارد.
اجزای مختلف اتریوم چیست و چگونه با یکدیگر متناسب هستند؟
بلاک چین اتریوم چیست؟
در ریشه اتریوم ، بلاک چین قرار دارد که به عنوان ذخیره سازی تمام معاملات لازم در شبکه را انجام می دهد. پروتکل بلاک چین همچنین مکانیزم اجماع لازم را ارائه می دهد که به شما در تصمیم گیری در مورد کارهای مهم مانند تأیید هویت کاربر ، سهم شبکه شرکت کننده یا اصالت معاملات ، برنامه ها ، آدرس ها و نام کاربری کمک می کند. ذخیره سازی و تحویل محتوا نیز توسط بلاک چین مورد توجه قرار می گیرد ، اما فقط برای ذخیره جزئیات معاملات و قطعه های واجد شرایط کد محدود می شود.
در بالای بلاک چین ، یک کانتینر جداگانه و اختصاصی برای ذخیره کردن محتوای غیر تراکنش وجود دارد. به عنوان مثال ، ساخت اپلیکیشنی امکان پذیر است که فیلم ها را ذخیره می کند و به کاربران امکان می دهد از طریق پرداخت به ازای مشاهده به آنها دسترسی پیدا کنند. در حالی که جزئیات پرداخت و حق کاربر می تواند در بلاک چین ذخیره شود ، پرونده فیلم به یک فضای مجزا نیاز دارد. از آنجا که گره اتریوم کل بلاک چین را ذخیره می کند ، امکان ذخیره محتوای بزرگ و غیر معاملاتی در خود بلاک چین وجود ندارد. از این رو ، از یک محفظه داده پشتیبانی شده از IPFS استفاده شده است که امکان جریان یکپارچه انواع داده را فراهم می کند.
برنامه های غیرمتمرکز یا  Dapp اتریوم چیست؟
دنیای رمزارز نه تنها نحوه دید مردم را تغییر داده است ، بلکه طیف وسیعی از کلمات جدید و جالب را ایجاد کرده است که قبلاً وجود نداشت. یکی از محبوب ترین کلمات وزوز استفاده شده توسط انجمن بلاک چین برنامه های غیر متمرکز است که در غیر این صورت با نام dApps شناخته می شود.
اگر چیزی غیر متمرکز باشد ، به این معنی است که توسط یک شخص یا مقام مجزا کنترل ، مالکیت یا اداره نمی شود. Satoshi Nakamoto ، خالق بیت کوین ، اولین رمزارز در جهان را با هدف غیر متمرکز کردن پول طراحی کرد. با این حال ، همانطور که این راهنما بعداً توضیح می دهد ، تمرکززدایی فقط برای پول مناسب نیست - می تواند تقریباً در مورد هر چیزی اعمال شود!
برای ساده نگه داشتن کارها ، از مثال یورو  استفاده خواهیم کرد. وقتی یک مشتری وارد سوپرمارکت محلی خود می شود و با پول کاغذی برای مواد غذایی خود می پردازد ، در یک سیستم متمرکز مشارکت می کند. دلیل این امر آن است که خریدار و فروشنده جریان یورو را کنترل نمی کنند.
این نقش برای بانک مرکزی اروپا محفوظ است ، اختیارات آن به آنها اجازه می دهد کارهای زیادی را انجام دهند که شهروندان روزمره هیچ کنترلی بر آنها ندارند. این می تواند شامل نرخ بهره ، افزایش عرضه پول یا قیمت کارمزد باشد.
متأسفانه ، همانطور که تاریخ نشان می دهد ، بانک های مرکزی همیشه امور را به درستی نمی گیرند ، و این افرادی هستند که از بانک هایی استفاده می کنند که باید قیمت را بپردازند. با این حال ، بیت کوین با معرفی ارز غیر متمرکز ، این اعتقادات را به چالش کشید.
با عدم تمرکز ، ارز هیچ بانک مرکزی یا دولتی ندارد که بتواند استفاده از آن را کنترل کند. در عوض ، شبکه بیت کوین به جامعه اجازه می دهد تا کنترل داشته باشند. این بدان معنی است که هر کس با اتصال به اینترنت قادر به مشاهده و تأیید معاملات است.
با استفاده از توان محاسباتی خود ، رایانه های موجود در شبکه اتریوم (که به عنوان گره نیز شناخته می شوند) از اتریوم جدید پاداش می گیرند. به همین دلیل گره ها را ماینر نیز می نامند. آنها با تأیید معاملات انجام می دهند و برای این کار پاداش می گیرند - این شبیه به نحوه پاداش یک معدنچی طلا با طلا است. با استفاده از این سیستم ، بلاک چین می تواند به صورت غیر متمرکز اجرا شود.
بنابراین ، اکنون که می فهمید عدم تمرکز چیست و چگونه می توان از آن برای پول استفاده کرد ، قدم بعدی درک نقش یک قرارداد هوشمند در عدم تمرکززدایی است.
 قرارداد هوشند، بخشی  مهم در اتریوم، چیست؟
قراردادهای هوشمند ، که قطعات آن ،قطعه کد اتوماتیک  هستند و در بالای محفظه اتریوم ذخیره و اجرا می شوند ، بخش مهم بعدی را تشکیل می دهند. به عنوان مثال ، می توانید یک برنامه شلوغی مبتنی بر قرارداد هوشمند ایجاد کنید که هدف آن جمع آوری حداقل 10 اتر از حداقل 500 مشارکت کننده در طی یک ماه است و در عوض در هر پروژه 1 سهم به هر یک از مشارکت کنندگان اختصاص می دهد. در صورت دستیابی به هدف تعیین شده ، پول جمع آوری شده به کیف پول صاحب پروژه ارسال می شود و به مشارکت کنندگان سهام متناسب اعطا می شود. در صورت عدم انجام پروژه ، اترهای جمع آوری شده به هر یک از مشارکت کنندگان بازگردانده می شوند. چنین قراردادهای هوشمند برای حفظ عملکرد غیر متمرکز اتریوم بسیار مهم است ، زیرا آنها بر اساس کد خودشان و بدون هیچ گونه سانسور ، تقلب ، خرابی یا دخالت شخص ثالث اجرا می شوند. قرارداد هوشمند اتریوم مکانیسمی است که از فناوری پیمانکاری هوشمند برای حذف واسطه ها و خدمات سپردن در یک صندوق زنجیره ای اتریوم استفاده می کند. این یک قطعه نرم افزار است که حاوی مجموعه ای از قوانین و مقررات برنامه ریزی شده حاکم بر مذاکره قرارداد است ، به طور خودکار قرارداد را تصدیق می کند و شرایطی را که براساس آن قرارداد تنظیم شده است ، اجرا می کند.
از زبان برنامه نویسی اتریوم به نام solidity برای نوشتن کد قرارداد هوشمند استفاده می شود. این کدها وقتی شرایطی را که قرار است برآورده شوند ، شرایط قرارداد را اتوماتیک اجرا می کنند. کدها در ماشین مجازی EVM- اتریوم بارگذاری می شوند. هنگامی که در EVM ، کد در تمام گره های اتریوم یکسان می شود و هر گره اجرا می شود تا ببیند آیا شرایط برآورده شده است یا خیر. یک قرارداد هوشمند اتریوم شامل دو یا چند طرف خواهد بود و دارایی دیجیتال برای مبادله ، اتر (ETH) است. پس از اجرای موفقیت آمیز قرارداد ، دارایی دیجیتال طبق منطق تعریف شده در کد توزیع می شود.
ماشین مجازی اتریوم چیست؟
ماشین مجازی اتریوم (EVM) یک پشته مجازی قدرتمند  است که درون هر گره کامل اتریوم تعبیه شده است ، که وظیفه اجرای قراردادهای کدگذاری را بر عهده دارد. قراردادها به طور معمول به زبانهای سطح بالاتر ، مانند solidity ، نوشته می شوند و سپس به کد عبور EVM وارد می شوند.
این بدان معنی است که کد دستگاه کاملاً از شبکه ، سیستم فایل یا هر فرآیند رایانه میزبان جدا شده است. هر گره در شبکه اتریوم نمونه EVM را اجرا می کند که به آنها اجازه می دهد در مورد اجرای همان دستورالعمل ها توافق کنند. EVM Turing کامل است ،تیورینگ کامل به  سیستمی اطلاق می شود که قادر به انجام هر مرحله منطقی یک عملکرد محاسباتی باشد. جاوا اسکریپت ، زبان برنامه نویسی که از طریق وب جهانی قادر است ، از تورینگ استفاده می کند.
ماشینهای مجازی اتریوم با موفقیت در زبانهای مختلف برنامه نویسی از جمله C ++ ، Java ، JavaScript ، Python ، Ruby و بسیاری دیگر اجرا شده اند.
EVM برای پروتکل اتریوم ضروری است و برای موتور اجماع سیستم اتریوم مؤثر است. این امکان را به هر کسی می دهد که کد را در یک اکوسیستم غیر قابل اعتماد اجرا کنید که در آن می توان نتیجه را تضمین کرد و کاملاً قطعی است،یعنی اجرای حتمی قراردادهای هوشمند است.
برای هر دستورالعمل اجرا شده در EVM ، سیستمی که هزینه اجرای آن را پیگیری می کند ، هزینه مربوط به واحدهای gasی را به دستورالعمل اختصاص می دهد.(در زیر درمورد "gas چیست؟" صحبت می کنیم). هنگامی که یک کاربر می خواهد تراکنش را آغاز کند ، مقداری اتر را ذخیره می کند ، که مایل است هزینه این gas را بپردازد.
gas  اتریوم چیست؟
gas  اتریوم واحدی است که میزان تلاش محاسباتی را که برای اجرای برخی عملیات انجام خواهد داد ،اندازه گیری می کند.
هر عملیاتی که در اتریوم شرکت کند ، خواه معامله باشد یا اجرای قرارداد هوشمند نیاز به مقداری gas دارد.
ماینرها مبلغی را به صورت اتر دریافت می کنند که معادل کل gasی است که برای انجام یک عملیات کامل به آنها داده است.
gas اتریوم - جریان خون اکوسیستم اتریوم است ، راه دیگری برای قرار دادن آن وجود ندارد. gas واحدی است که میزان تلاش محاسباتی را که برای اجرای برخی عملیات انجام خواهد داد ، اندازه گیری می کند.
gas  قیمت داخلی برای انجام معامله یا قرارداد در اتریوم است. یک ماینر می تواند با توجه به نیاز خود تصمیم به افزایش یا کاهش مصرف gas بگیرد ، در حالی که در صورت نیاز می توان قیمت  را بر این اساس افزایش یا کاهش داد و از وضعیتی جلوگیری کرد که در آن افزایش قیمت ETH باعث شود.
 
اتر واحد پول اتریوم چیست؟
اگر پاداشی برای محاسبات  اتریوم نباشد ، چرا کسی تلاش می کند تا یک برنامه عالی در آن بسازد؟ چرا اگر کسی انگیزه ای ندارد ، به عنوان یک گره به شبکه اتریوم می پیوندد و چابک و کارآمد خواهد بود؟ علاوه بر این ، ممکن است تمام مصنوعات و برنامه های مختلف موجود در شبکه براساس نیاز کاربر تعامل با یکدیگر داشته باشند و به یک روش معامله نیاز دارند.
برای پرداختن به همه این موارد ، اتریوم دارای رمزنگاری بومی به نام اتر است که به عنوان واسطه پرداخت برای مشارکت کنندگان شبکه ، توسعه دهندگان برنامه و کاربران عمل می کند. در اصل ، اتر واحد پول اکوسیستم اتریوم است. یک توسعه دهنده برنامه می تواند هزینه میزبانی برنامه را پرداخت کند و می تواند توسط کاربران برنامه در اترها پرداخت کند. به همین ترتیب ، شرکت کنندگان گره برای کمک های خود مانند خدمات ماینیگ و تأیید در اترها پرداخت می شوند. برنامه های مختلفی را می توان با استفاده از سایر آثار هنری موجود در شبکه ، بر اساس پرداخت های از پیش تعیین شده اتر ، مورد استفاده و استفاده مجدد قرار داد.
نمونه هایی از برنامه های اتریوم چیست؟
سازمانهای خودمختار غیر متمرکز (DAO)
با استفاده از ترکیبی از قراردادهای هوشمند ، می توان قوانین و ساختار را برای اداره یک شرکت بدون رهبر تهیه کرد. چنین DAO می تواند متعلق به هر کسی باشد که از طریق نشانه های اتر که حق رأی می گیرد برخوردار است.در DAO مدیران دیگر مورد نیاز نیستند!
این تقریباً چگونگی عملکرد یک DAO یا یک سازمان خودمختار غیر متمرکز است. ایده چنین مدل مدیریتی از زمانی که بیت کوین موفق به خلاص شدن از واسطه ها در معاملات مالی شده است ، در جامعه رمزارزها در حال گردش است. به همین ترتیب ، ایده اصلی DAO ایجاد یک شرکت یا سازمانی است که می تواند بدون مدیریت سلسله مراتبی کاملاً عملکرد داشته باشد.
تفکیک بین DAO به عنوان نوعی سازمان و DAO که صرفاً نام یکی از چنین سازمانهایی است ، ضروری است. این پروژه از نخستین تلاشها برای ایجاد DAO بود که به دلیل خطایی در کد اولیه خود ، به طرز تماشایی ناکام ماند.
WeiFund
قراردادهای هوشمند مبتنی بر ، غیرمتمرکز ، فن آوری سرمایه گذاری جمعیتی که روی اتریوم اجرا می شود. این اجازه می دهد تا سهم ها به دارایی های دیجیتالی با پشتیبان قرارداد تبدیل شود که در اتریوم قابل استفاده ، معامله یا فروش باشد. WeiFund یک بستر سرمایه گذاری است که از قراردادهای هوشمند بهره می برد. WeiFund که در درجه اول توسط نیک دودسون تأسیس و توسعه یافته است ، گفتاری در اکوسیستم ConsenSys dApp است.
Provenance
زنجیره تأمین را شفاف می کند و به کلیه ذینفعان درگیر این امکان را می دهد که به روزرسانی های زمان واقعی در مورد مبدا و تاریخ محصولاتی را انجام دهند که به مصرف کنندگان اجازه می دهد تصمیم های آگاهانه بگیرند.
Augur
شرکت کنندگان را قادر می سازد تا در مورد نتیجه رویدادهای دنیای واقعی پیش بینی کنند و از پیش بینی صحیح یک پاداش برخوردار شوند. شرکت کنندگان می توانند با تجارت سهام مجازی و پشتیبان گیری از آنها  پیش بینی های لازم را انجام دهند. حتی گزارش صحیح نتیجه به طور خودکار پاداش می گیرد. آگوور یک بازار پیش بینی غیرمتمرکز است که می تواند نتیجه یک رویداد را براساس اصل "خرد جمعیت" پیش بینی کند. با این روش ، اطلاعات جمع آوری شده از جمعیت به طور واقعی ترین واقعیت و بنابراین محتمل ترین نتیجه به دست می آید. پیش بینی های صحیح توسط شبکه پاداش داده می شود ، در حالی که گزارش نادرست مجازات می شود - این باعث ایجاد گزارشگری درست می شود.
هدف Augur انقلابی در بازارهای پیش بینی و با انجام این کار ، تغییر در نحوه دریافت و تأیید صحت "مردم" است. ایده اصلی این است که به جای یک تیم کوچک از متخصصان ، پیش بینی های دقیق تری توسط گروه های بزرگی از افراد انجام شود.
حال یکی از اساسی ترین بخش های هر ارز دیجیتال از جمله اتریوم می پردازیم.
ماینیگ یا استخراج اتریوم چیست؟
 
اگر علاقه مند به اختصاص منابع محاسباتی به ماینینگ رمزارز برای خود هستید ، در ادامه  این مقاله اصول اولیه چگونگی شروع کار ماینینگ اتریوم و گزینه های مختلف نرم افزار ماینینگ ماینینگ توضیح داده شده است.
ماینینگ اتریوم طی چند سال گذشته به طور چشمگیری تکامل یافته است. محرکی به سمت مشارکت بیشتر و آسان تر است.  ابزار پیچیده ماینینگ خط فرمان آسانتر و ساده تر شده است. نرم افزار ماینینگ، ماینینگ GUI به وجود آمده است که شروع و راه اندازی اتر (یا ETH) ، ارز اتریوم را بسیار آسان می کند.
ماینینگ اتریوم به روشی مشابه با ماینینگ بیت کوین کار می کند و به همین دلیل طراحی شده است. فرآیند ماینینگ با ایجاد انگیزه در کامپیوتر ها برای اعتبارسنجی معاملات در شبکه ، عدم تمرکز رمزارز را تحت تأثیر قرار می دهد. کامپیوتر ها برای انجام معاملات معتبر صلاحیت دارند و وظیفه دارند معادله محاسباتی پیچیده را در فرآیندی به نام اثبات کار حل کنند. با اتریوم ، هرکسی که معادله اول را حل کند ، با 2 ETH و همچنین کلیه هزینه های معاملات که به عنوان "gas" شناخته می شود ، پاداش می یابد.
با افزایش قیمت ETH در سال 2016 و 2017 ، Ethereum Hash Rate نیز چنین شد - عددی که بیانگر میزان قدرت پردازشی در مجموع برای حل اثبات الگوریتم کار است. با وجود کاهش زیاد قیمت اتریوم از اوایل سال 2018 ، نرخ هش همچنان بالاست. این تا حدودی به دلیل افزایش مشارکت و بخشی نیز به دلیل توسعه قدرتمند سخت افزار اختصاصی ماینینگ اتریوم در قالب سیستم های ویژه مدار مجتمع مدار (ASIC) از امثال Bitmain مانند Antminer E3 است.
ASIC به دلیل قدرت عظیم احتمالی آنها و شرکتهای بزرگ که آنها را ایجاد و اداره می کنند تهدیدی برای عدم تمرکز شبکه محسوب می شوند. این مسئله اختلاف نظر را در میان جامعه اتریوم ایجاد کرده است که آیا الگوریتم اثبات کار باید برای مقاومت در برابر چنین فناوری تغییر کند - یک تغییر احتمالی بزرگ در بازار سالانه 655 میلیون دلار تخمین زده شده برای پاداش ماینینگ اتریوم است.
برای اکثر ما ، ماینینگ رمزارز فعالیتی است که با استفاده از GPU انجام می شود - چه در کامپیوتر شما ، چه بر روی کارت گرافیک های بازی   مانند برنامه های NVIDIA یا AMD. شما می توانید آن را در هر کجا امتحان کنید - اما برای سودآوری ، به یک GPU به روز یا یک دکل معدل اختصاصی GPU نیاز دارید.
اما چرا باید تلاش کنید تا ETH را ماینینگ کنید؟
شما می توانید به راحتی اتر را در صرافی های رمزارز خریداری کنید ، اما ماینینگ کاری متفاوت است. در اینجا دو  دلیل وجود دارد:
این یک روش آسان برای به دست آوردن ETH است - ماینینگ سرگرمی یک روش کم خطر ، کم هزینه (حداقل برای شروع) برای به دست آوردن رمزگذاری و درگیر شدن در جنبش رمزنگاری است.
با ماینینگ به ثبات شبکه کمک می کنید و به بخشی فعال در جامعه تبدیل می شوید.
چگونه امروز شروع به کار کنیم و روش ماینینگ اتریوم چیست؟
این روزها ، ماینینگ اتریوم واقعاً قابل دسترسی است. در اینجا راهنمای سه مرحله ما برای شروع کار است:
سخت افزار ماینینگ خود را تنظیم کنید.
ماینینگ اتریوم ، در قلب خود ، به کامپیوتری  نیاز دارد که همان عناصر کامپیوتر ای را که قبلاً با آن آشنا هستید ، داشته باشد - یک CPU ، RAM ، ذخیره سازی ، واحد منبع تغذیه (PSU) ، فن های خنک کننده. با این وجود ، برای سودآوری ، به یک مکان پردازشی ثانویه - یک مدار GPU یا ASIC نیاز دارید. بیشتر افراد در ابتدا با کارت گرافیک بازی مانند NVIDIA GeForce GTX 1080 شروع می کنند.
برای به حداکثر رساندن سود خود ، اطمینان حاصل کنید که آخرین درایورهای نرم افزاری را برای سخت افزار خود داشته باشید و از PSU کارآمد برای تهیه آن بهره مند شوید. PSU کارآمد نه تنها هزینه ها را کاهش می دهد بلکه به شما امکان می دهد کارت گرافیک خود را اورکلاک کنید تا عملکرد بیشتری از آن دریافت کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که از خنک کنندگی کارآمد برخوردار هستید ، به خصوص اگر در GPU خود اورکلاک کنید. هدف بدست آوردن بیشترین کارایی با کمترین قدرت است.
کیف پول اتریوم خود را تنظیم کنید
قبل از شروع ماینینگ از سخت افزار ماینینگ ، باید کیف پول رمزنگاری را تنظیم کنید. برخی از نرم افزارهای ماینینگ شامل یک کیف پول داخلی هستند ، اما مطمئن ترین راه برای نگهداری ارزهای رمزپرداخت شما در کیف پول شماست (بهتر است برای درک دلیل بهتر تحقیقات خود را انجام دهید).
کیف پول های متنوعی برای اتریوم وجود دارد . یکی از محبوب ترین آنها MyEtherWalle است.
ساده ترین راه تهیه کیف پول اتریوم استفاده از MyEtherWallet (MEW) [https://www.myetherwallet.com/] است که رایگان است و امنیت و راحتی را در اختیار شما قرار می دهد. MyEtherWallet را می توان از طریق مرورگر با استفاده از برنامه افزودنی مرورگر Metamask این شرکت ، از طریق مرورگر قابل دسترسی است.
نرم افزار خود را تنظیم کنید
در اینجا جایی است که شما نیاز به تصمیم گیری دارید ، آیا می خواهید از یک خط ماینر اختصاصی خط فرمان استفاده کنید که تنظیمات آن پیچیده تر است اما قابل تنظیم تر است یا می خواهید یک ماینر GUI را امتحان کنید که کار ساده ای است اما آسان نیست. به عنوان همه کاره؟
سه گزینه اصلی برای ماینیگ دستی عبارتند از:
Claymore’s Dual Ethereum Miner
Phoenix Miner
EthMiner
همه آنها نیاز به تنظیم و ویرایش پرونده های پیکربندی دارند - که نیاز به دانش در رابط خط فرمان دارد.
Claymore  از مدتها پیش در صدر لیست ماینرها اتریوم بوده است - به دلیل سودآوری و كنترل ارائه شده بر روی سخت افزارهای سخت افزاری و قابلیت های ماینینگ چند سكه است.
PhoenixMiner  توسط بسیاری به عنوان یک سیستم کارآمد تر شناخته می شود که ثبات بیشتری نسبت به Claymore نیز ارائه می دهد.
EthMiner -  مشتق فناوری پیشرفته Geth [https://github.com/ethereum/go-ethereum/wiki/geth] یک کد منبع کم است که می تواند برای ماینینگ هر رمزنگاری مبتنی بر Ethash  استفاده شود ، به این معنی که می تواند باشد برای مثال ، توسط هر کسی که به دنبال پیکربندی آن است ، به اتریوم Classic و Metaverse اختصاص داده شده است. با این حال ، این کار به عمق بیشتری نیاز دارد تا بتواند از کار در بیاید.
همه صفحات اجتماعی اختصاصی دارند و راهنماهای مرحله به مرحله نصب به راحتی پیدا می شوند. انتخاب کدام گزینه برای شما بستگی به سطح اطمینان شما و تمایل شما برای ورود به این برنامه ها و پیگیری  محاسبات دارد.
نکته - برای استفاده از این ماینرها ، باید به یک استخر ماینینگ نیز بپیوندید. این امر به این دلیل است که ماینینگ اتریوم به خودی خود - مطمئناً با یک دکل کوچک - یک کار بسیار کم فایده است. ماهیت اثبات کار و اکوسیستم رمزنگاری کنونی بدان معنی است که شانس شما برای به دست آوردن هرگونه جوایزی در واقع بسیار کم است - این قرعه کشی است که آیا شما همیشه می توانید پاداش بلوک را بدست آورید.اما مشابه استخرهای قرعه کشی ، می توانید در یک استخر ماینینگ مانند Ethpool.org یا موارد مشابه به نیروها بپیوندید و منابع (و پاداش های) خود را به یک جمع اختصاص دهید. این بسته به میزان توان هش شما کمک می کند ، به طور منظم یک درآمد معمولی به شما می دهد ، اما برای شرکت در استخر انتخابی شما باید ماینر خود را تنظیم کنید.
گزینه دیگر انتخاب یک پلتفزم است که ماینینگ و جمع کردن آن را در یک بسته انجام می دهد ، به عنوان مثال Nanpool.org  است. می توان آنرا تنظیم کرد که با Claymore و سایر نرم افزارها نیز کار کند.
با یک ماینر GUI ، ماینیگ را ساده کنید.
Cudo Miner:  برای کسانی که به دنبال یک زمان واقعاً آسان هستندCudo Miner،که از سایت [https://www.cudominer.com/]  قابل دانلود است ، جواب انهاست. یک نرم افزار کاربر پسند که یک رابط گرافیکی آشنا تر را برای افرادی که به دنبال اختصاص منابع GPU و CPU خود به ماینینگ هستند اختصاص می دهد. راه اندازی ساده آن به شما امکان می دهد تا به استخر خود بپیوندید ، و تعدادی از رمزهای رمزگذاری شده از جمله اتریوم را ماینینگ می کند. یکی از ویژگی های مهم Cudo Miner این است که الگوریتم سوئیچینگ خودکار را ارائه می دهد و به کاربران این امکان را می دهد تا گزینه های ماینینگ را به نرم افزار واگذار کنند تا اطمینان حاصل شود که از سودآوری منفجرترین سود رمزگذاری شده است. یک ویژگی مرتب این است که شما هنوز هم می توانید در اتریوم پرداخت و  دریافت کنید ، بنابراین این بدان معنی است که این یک روش سودآورتر برای به دست آوردن اتریوم از طریق ماینینگ است. Cudo Miner با نصب ساده بسته هایی برای ویندوز ، MacOS و لینوکس همراه است - هیچگونه آگاهی از خط فرمان برای شروع کار لازم نیست. بنابراین از نظر منحنی یادگیری ، راحت ترین  گزینه ای است که تا کنون با آن روبرو شده ایم - این یک کلیک و رفتن  به سوی هدف است .شما حتی به کیف پول احتیاج ندارید.  ماینینگ GUI یک راه عالی  است.  در انتهای  بحث ماینینگ ، ماینینگ اتریوم در سالهای اخیر بطور چشمگیری تغییر کرده است. سال های  پیشتر، روند بسیار پیچیده ای بود. حتی برای ایجاد یک آدرس کیف پول نیاز به همگام سازی کل بلاک چین اتریوم بود. اکنون شروع آن بسیار ساده است. اگر کارت گرافیکی مناسبی به دست آورده اید و به این فضا علاقه مندید ، پس چرا امروز ماینینگ نکنید!
چالش های اتریوم و ماینینگ چیست؟
باز بودن و پتانسیل عظیم اتریوم با چند مشکل پیش می آید. اجزای اصلی اتریوم ، قراردادهای هوشمند و برنامه های غیر متمرکز بر اساس کد برنامه نویسی است. از آنجا که این کد توسط انسان ها نوشته شده و مستعد اشکالات ، آسیب پذیری های عملکردی و همچنین هک شدن است ، برنامه ها فقط به اندازه انسانهایی که آنها را می نویسند خوب هستند.
در سال 2016 ، یک پروژه DAO با نام "DAO" که با موفقیت 150 میلیون دلار از طریق فروش توکن جمع آوری شده بود توسط یک هکر مورد هدف قرار گرفت و 50 میلیون دلار اتر به سرقت رفت. در حالی که مشکلی در شبکه اتریوم وجود نداشت ، یک نقص فنی در کد "DAO" مقصر بود. (همچنین به 4 مدعی بلاک چین در رقابت با اتریوم مراجعه کنید.)
در حالی که بیت کوین به یک برنامه "فقط پرداخت" از فناوری بلاک چین محدود است ، اتریوم قادر است از طریق برنامه ها و برنامه نویسی خود از همه و همه چیز پشتیبانی کند. شبکه اتریوم کاربردی گرا به هر مفهوم ، فرآیند یا عملی امکان پذیر است تا از مزایای فن آوری بلاک چین بهره ببرد و به شیوه ای خودمختار و غیرمتمرکز عمل کند. با داشتن برنامه نویسی باز و برنامه های کاربردی غیر متمرکز مبتنی بر قراردادهای هوشمند آسان ، آسمان محدودیت استفاده از اتریوم است. (همچنین به "آشنایی با اتریوم Classic" مراجعه کنید.)
نتیجه در مورد اتریوم و ماینیگ چیست؟
در دنیای رمزارز ، اگر بیت کوین پادشاه باشد ، پس اتریوم ملکه است.
قیمت اتریوم (ETH) طی چند ماه گذشته به طور قابل توجهی بالا رفته است ، و این یکی از امیدوار کننده ترین ارزهای رمزنگاری شده در حال حاضر است. در این مقاله ، من به شما کمک می کنم تا همه چیز در مورد اتریوم را بفهمید و همه چیزهای مهمی را که باید به عنوان یک مبتدی بدانید یاد می گیرید. قبل از آن،
به  وضعیتی که برای شما شرح می دهم توجه کنید. شاید اینده ای خیلی نزدیک همچین صحنه هایی جزیی از زندگی روتین و معمولی ما باشد. هرچند امروز برای ما عجیب است:
درنظر بگیرید که اخیراً سواری Uber را رزرو کرده اید و یک ماشین بدون راننده برای انتخاب شما آمده است.آن اتومبیل شما را به پمپ بنزین خود می برد و با هزینه ای که از سواری قبلی به دست آورده ، خود را برای سوخت خود می پردازد. پس از آن ، این ماشین شما را به مقصد خود می برد و کرایه سفر به طور خودکار از کیف پول Uber شما کسر می شود.در حالی که شما را به مقصد خود سوار می کند ، این اتومبیل همچنین هزینه سالانه بیمه خود و هزینه تعهد ماهانه خود را به نمایندگی از مالک (انسانی) خود پرداخت می کند.بعد از اینکه شما را رها کرد ، خود را برای انجام برخی از تعمیرات به مکانیک سوار می کند.شاید فکر کنید من صحنه ای از یک فیلم علمی تخیلی به شما می گویم.
چنین مواردی مورد آزمایش قرار می گیرند و استفاده از ارزهای رمزنگاری مانند اتریوم و فناوری هایی مانند بلاک چین اتریوم دلایلی هستند که اتفاقاتی از این دست می تواند رخ دهد.
چنین استقلالی تأثیر مستقیم تئوریهای پشت ارزهای رمزپایه است.
بنابراین برای اینکه بتوانیم این سناریوی آینده نگر را هضم کنیم ، اتریوم را درک خواهیم کرد.
سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه و پیشنهادات اولیه سکه ("ICO") بسیار پرخطر و سوداگرانه است و این مقاله توصیه ای از طرف نویسنده برای سرمایه گذاری دررمزارزها یا ICO ها نیست. از آنجا که وضعیت هر فرد منحصر به فرد است ، قبل از تصمیم گیری های مالی همیشه باید از یک متخصص واجد شرایط استفاده شود.
 
 
 

فروشگاه اینترنتی کتابانه – آنلاین کتاب بخرید

 

فروشگاه اینترنتی کتابانه آنلاین کتاب بخرید

معرفی نشر کتابانه

مردم ایران به دسترسی آسان به کالاهای مورد نیاز خود علاقه‌مند هستند؛ اما بسیاری باور دارند که خرید کتاب در برخی نقاط کشور، بسیار سخت و یا غیر ممکن است. از طرفی بسیاری از ناشران به دلیل پهناور بودن کشورمان و نیز هزینه‌های بالای بازاریابی و توزیع، به تمام بازار و موقعیت‌های فروش دسترسی ندارند؛ فضایی که چه ناشران بزرگ و مشهور و چه ناشران کوچک و کمتر شناخته‌شده، در آن گرفتار هستند.

کتابانه با مدیریت مرتضی محرابی  سعی کرده است به عنوان توزیع کننده کتاب و محصولات فرهنگی در فضای مجازی به کمتر کردن فاصله میان ناشرین و مصرف کنندگان کمک کند و مشتریان را به‌راحتی به طیف گسترده‌ای از محصولات، با استفاده از رایانه و یا تلفن همراه، در مکان و زمان دلخواه‌شان متصل کند.

تماس با فروشگاه

واحد خدمات و پشتیبانی فروشگاه کتابانه آماده پاسخگویی، دریافت پیشنهادات و شکایات و ارائه مشاوره و راهنمایی است.

ساعت کاری: روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷ و پنجشنبه ۹ الی ۱۶.

تلفن تماس56359060 (021)

دفتر مرکزی: تهران، اسلامشهر، ابتدای خیابان امام محمد باقر، مجتمع اداری و تجاری کوثر، طبقه همکف، واحد ۳۵.

فروشگاه اینترنتی کتاب – کتابانه

 

 

روشهای تبلیغاتی از --ولقان حسینی

 روشهای تبلیغاتی از  -ولقان حسینی 

شبکه های اجتماعی | ایجاد شبکه
شرح خدمات: ایجاد صفحه برای محصول / خدمات / شرکت در شبکه های اجتماعی محبوب.
پیش نیاز: 
o محتوای چندرسانه ای.
o آرم و بنر.
o اطلاعات تماس و درباره ما.
روش تامین پیش نیاز: 
o محتوای منتشر شده / طراحی و تولید محتوا.
وسعت اجرا: 
o عموم کاربران ایترنت.
بازار هدف: 
o شبکه های اجتماعی محبوب  شامل: فیس بوک / گوگل پلاس / لینکدین / اینستاگرام / آپارات / یوتیوپ / تلگرام / توییتر.
کاربرد:  
o برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.
o کاتالوگ آنلاین چندرسانه ای.
o افزایش اعتبار سایت و سئو.
o افزایش غیر مستقیم فروش.
زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  2 روز کاری.
 
شبکه های اجتماعی | بهینه سازی شبکه
شرح خدمات: افزایش اعتبار و محبوبیت صفحه رسمی در شبکه های اجتماعی با خرید فالور و لایک.
پیش نیاز: 
o صفحات رسمی.
o انتقال وجه و تبدیل ارز.
o تعیین هدف و سیاست.
روش تامین پیش نیاز: 
o تامین بودجه.
وسعت اجرا: 
o عموم کاربران ایترنت.
بازار هدف: 
o شبکه های اجتماعی شامل: فیس بوک / گوگل پلاس / لینکدین / اینستاگرام / یوتیوپ.
کاربرد:  
o برندسازی اینترنتی.
o افزایش محبوبیت صفحه رسمی.
o بهینه سازی وضعیت سئو.
زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  2 روز کاری.
. .
شبکه های اجتماعی | تبلیغات شبکه
شرح خدمات: سفارش تبلیغ رسمی به شبکه های اجتماعی به صورت ماهیانه.
پیش نیاز: 
o محتوای چندرسانه ای.
o انتقال وجه و تبدیل ارز.
o تعیین مدت و سیاست تبلیغات.
روش تامین پیش نیاز: 
o محتوای منتشر شده / تولید محتوا.
o تامین بودجه.
وسعت اجرا: 
o عموم کاربران ایترنت.
بازار هدف: 
o شبکه های اجتماعی شامل: فیس بوک / لینکدین / اینستاگرام / آپارات / یوتیوپ .
کاربرد:  
o برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.
o ترفیع و افزایش محبوبیت صفحه رسمی.
o افزایش غیر مستقیم فروش.
زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  2 روز کاری.
.. 
شبکه های اجتماعی | میکروبلاگ ها
شرح خدمات: انتشار متن تبلیغاتی تا 140 کاراکتر به همراه لینک سایت / محصول / خدمات.
پیش نیاز: 
o لینک و متن تبلیغاتی.
روش تامین پیش نیاز: 
o تولید محتوا.
وسعت اجرا: 
o عموم کاربران ایترنت.
بازار هدف: 
o 560 میکروبلاگ بین المللی.
کاربرد:  
o برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.
o افزایش اعتبار لینک و سئو.
o افزایش غیر مستقیم فروش.
زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  7 روز کاری.
 
تبلیغات اینترنتی | نیازمندی ها
شرح خدمات: انتشار آگهی به همراه عکس، لینک و اطلاعات تماس در نیازمندیهای اینترنتی.
پیش نیاز: 
o متن و عکس تبلیغاتی.
روش تامین پیش نیاز: 
o محتوای منتشر شده / تولید محتوا.
وسعت اجرا: 
o عموم کاربران ایترنت.
بازار هدف: 
o 250 نیازمندی اینترنتی فارسی زبان.
کاربرد:  
o تبلیغات آنلاین.
o افزایش مستقیم فروش.
زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  4 روز کاری.
..
تبلیغات اینترنتی | وبلاگ ها
شرح خدمات: انتشار متن تبلیغاتی به همراه تعدادی لینک در سرویس دهنده های وبلاگ.
پیش نیاز: 
o محتوای تبلیغاتی.
روش تامین پیش نیاز: 
o محتوای منتشر شده / تولید محتوا.
وسعت اجرا: 
o عموم کاربران ایترنت.
بازار هدف: 
o 50 سرویس دهنده وبلاگ فارسی.
کاربرد:  
o برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.
o افزایش مستقیم فروش.
o افزایش اعتبار سایت و سئو.
زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  2 روز کاری.
 
تبلیغات اینترنتی | گوگل ادوردز
شرح خدمات: به ازای کلمات کلیدی مشخص، لینک مورد نظر در صفحه اول گوگل نمایش داده میشود.
پیش نیاز: 
o تعیین کلیمات کلیدی.
o انتقال وجه و تبدیل ارز.
روش تامین پیش نیاز: 
o تامین بودجه.
وسعت اجرا: 
o کاربران ایترنتی متقاضی محصول / خدمات مورد نظر.
بازار هدف: 
o نتایج جستجوی گوگل.
کاربرد:  
o برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.
o افزایش مستقیم فروش.
o افزایش اعتبار سایت و سئو.
زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  2 روز کاری.
تبلیغات اینترنتی | تبلیغات وبلاگی
شرح خدمات: سفارش تبلیغات به سرویس دهنده های وبلاگ.
پیش نیاز: 
o تعیین شاخه موضوعی.
o انتقال وجه.
روش تامین پیش نیاز: 
o تامین بودجه.
وسعت اجرا: 
o 50 سرویس دهنده وبلاگ فارسی.
بازار هدف: 
o عموم کاربران اینترنت.
کاربرد:  
o برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.
o افزایش غیر مستقیم فروش.
o افزایش اعتبار سایت و سئو.
زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  3 روز کاری.
تبلیغات اینترنتی | رپورتاژ اینترنتی
شرح خدمات: انتشار رپورتاژ آگهی در مجلات تخصصی آنلاین، روزنامه های اینترنتی و وبلاگها.
پیش نیاز: 
o متن رپورتاژ.
o انتقال وجه.
o انتخاب رسانه.
روش تامین پیش نیاز: 
o تامین بودجه.
وسعت اجرا: 
o 50 سرویس دهنده وبلاگ فارسی.
o شبکه های اجتماعی شامل: فیس بوک / گوگل پلاس / لینکدین / اینستاگرام / تلگرام / توییتر.
o مجلات تخصصی آنلاین و روزنامه های اینترنتی.
بازار هدف: 
o عموم کاربران اینترنت.
کاربرد:  
o برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.
o افزایش فروش محصول / خدمات.
زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  3 روز کاری.
..
تبلیغات اینترنتی | بنر گرافیکی
شرح خدمات: نمایش بنر تبلیغاتی به همراه لینک در سایتهای تخصصی و مرتبط.
پیش نیاز: 
o محتوای بنر.
o انتقال وجه.
o انتخاب رسانه.
روش تامین پیش نیاز: 
o تامین بودجه.
وسعت اجرا: 
o شبکه های اجتماعی شامل: فیس بوک / گوگل پلاس / لینکدین / اینستاگرام / تلگرام / توییتر.
o مجلات تخصصی آنلاین و روزنامه های اینترنتی.
o سایت های تخصصی / پرتال های عمومی.
بازار هدف: 
o عموم کاربران اینترنت.
کاربرد:  
o برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.
o افزایش فروش محصول / خدمات.
زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  3 روز کاری.
..
تبلیغات اینترنتی | پیام تبلیغاتی
شرح خدمات: ارسال پیام چندرسانه ای به همراه اطلاعات تماس از طریق پیامرسان به بازار هدف.
پیش نیاز: 
o متن پیام.
o اطلاعات و آمار بازار هدف.
o انتقال وجه.
روش تامین پیش نیاز: 
o سیستم پنل پیام رسان.
o مجلات تخصصی و کتب مرجع / سرچ اینترنتی و سایت های مرجع.
o تامین بودجه.
وسعت اجرا: 
o متفاوت براساس بازار هدف .
بازار هدف: 
o متفاوت براساس بازار هدف .
کاربرد:  
o برندسازی و تبلیغات.
o افزایش مستقیم فروش.
زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  1 روز کاری.
..
بازاریابی محتوا | اشتراک تصاویر
شرح خدمات: انتشار تصاویر (به تعداد زیاد) در سایت های اشتراک گذاری آنلاین تصویر.
پیش نیاز: 
o محتوای قابل انتشار (تصاویر).
روش تامین پیش نیاز: 
o محتوای منتشر شده / تولید محتوا.
وسعت اجرا: 
o 6 سایت اشتراک گذاری آنلاین تصاویر.
o شبکه های اجتماعی شامل: فیس بوک / گوگل پلاس / لینکدین / اینستاگرام / تلگرام / توییتر.
بازار هدف: 
o عموم کاربران اینترنت.
کاربرد:  
o برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.
o افزایش غیر مستقیم فروش.
زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  1 روز کاری.
 
بازاریابی محتوا | اشتراک ویدئو
شرح خدمات: انتشار کلیپ (به تعداد زیاد) در سایت های اشتراک گذاری آنلاین ویدئو.
پیش نیاز: 
o کلیپ ویدئویی.
روش تامین پیش نیاز: 
o محتوای منتشر شده / تولید محتوا.
وسعت اجرا: 
o 5 سایت اشتراک گذاری آنلاین ویدئو.
o شبکه های اجتماعی شامل: فیس بوک / گوگل پلاس / لینکدین / اینستاگرام / تلگرام / توییتر.
بازار هدف: 
o عموم کاربران اینترنت.
کاربرد:  
o برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.
o افزایش غیر مستقیم فروش.
زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  1 روز کاری.
 

قرارداد سئو (بهینه سازی سایت)

 

قرارداد سئو (بهینه سازی سایت)

اين قرارداد بین آقا/خانم/شرکت ......................... که کارفرما ناميده مي‌شود و آقا/خانم/شرکت ........ که مجری ناميده مي‌شود، منعقد مي‌گردد.

ماده 1 - موضوع قرارداد

موضوع قرارداد عبارت است از: افزایش بازدید سایت از طریق بهینه سازی موتورهای جستجو / افزایش رتبه در کلمات ذیل

1.    .............

2.    .............

3.    .............

4.    .............

برای سایت:

ماده 2 - مدت انجام کار

مدت انجام خدمات موضوع قرارداد از تاریخ .................. به مدت ....... روز می باشد.

ماده 3 - مبلغ قرارداد و روش پرداخت

مبلغ کل قرارداد .................................... تومان است و پرداخت آن به شرح ذيل مي باشد .

·       50 درصد مبلغ قرارداد بعنوان پیش پرداخت.

·       50 درصد مبلغ قرارداد بعد از انجام کار.

ماده 4 - کسور قانوني

پرداخت هرگونه ماليات که بهر نحوي از انحاء به اين قرارداد تعلق مي‌گيرد، بعهده کارفرما است.

ماده 5 - تعهدات طرفين

§       مجری تمام گزارش‌هايي را که در طي مراحل انجام کار ملزم به ارائه و تحويل آنها مي‌باشد و همچنين گزارش نهائي را تهيه کرده و به کارفرما ارائه مي‌دهد.

§       مجری متعهد است خدمات خود را در طول مدت قرارداد در زمانها و مواقعي که کارفرما تعيين مي‌کند، شخصاً و به تنهايي (خارج از محل کارفرما) طبق اسناد و مدارک قرارداد و در ازاي دريافت حق‌الزحمه انجام دهد و اعلام مي‌کند که داراي توان لازم براي انجام اين خدمات است.

§       مجری کليه موضوعات مرتبط به قرارداد را محرمانه تلقي کرده و تحت هيچ شرايطي اطلاعات، مدارک، داده‌هاي تکنيکي، تجارب، مشخصات و جزئيات طراحي، مهندسي، اطلاعات مالي و . که توسط کارفرما در اختيار وي گذاشته شده است را فاش نخواهد کرد، مگر اينکه مجوز رسمي و کتبي کارفرما را در اين رابطه اخذ کرده باشد.

§       کارفرما تعهد مینماید مشکلات فنی وبسایت را در کوتاه ترین زمان ممکن پس از اعلام مجری برطرف نماید تا در فرآیند سئو وقفه ای پیش نیاید.

§       کارفرما تعهد میکند تیم تولید محتوای ایشان، دقیقا مطابق با مشاوره مجری اقدام به تولید محتوا نماید.

§       کارفرما در خصوص تامين ملزومات، محل استقرار، امکانات و تجهيزات مورد نياز جهت انجام خدمات بهینه سازی هيچگونه مسئوليتي نخواهد داشت و مجری متعهد به ارائه خدمات براساس شرح خدمات قرارداد مي باشد.

ماده 7 - قانون حاکم بر قرارداد

قوانين جمهوري اسلامي ايران حاکم بر اين قرارداد خواهد بود. طرفين مکلفند کليه قوانين مملکتي و مقررات و نظامات و آئين‌نامه‌هاي جاري کشور را رعايت نمايند.

 

ماده 8 - مرجع حل اختلاف

کليه اختلافاتي که ممکن است بر اثر اين قرارداد و تعبير و يا تفسير مندرجات آن بين طرفين قرارداد رخ دهد و نتوان آنها را از طريق مذاکره يا مکاتبه بطور دوستانه، توافق و حل و فصل نمود، در کميته‌اي مرکب از نماينده‌گان کارفرما و مجری و يک فرد ثالث (که با توافق طرفين تعيين مي‌شود) براي رفع اختلافات مطرح مي‌گردد و نظر اکثريت کميته فصل‌الخطاب بوده و مورد توافق طرفين خواهد بود.

ماده 9 - نشاني طرفين

نشاني کارفرما:

نشاني مجری:

ماده 10 - شمار نسخ قرارداد

اين قرارداد در 10 ماده و در دو نسخه که هر دو نسخه داراي اعتبار يکسان است.

طراحی وب‌سایت

 -طراحی وب‌سایت

سایت یا وب‌سایت، مجموعه‌ای از صفحات وب است که دارای یک دامنه‌ اینترنتی مشترک‌اند و روی اینترنت قرار می‌گیرد. سایت‌ها مزایای فراوانی برای مدیران و صاحبان خود به همراه دارند که از مهم‌ترین آن می‌توان به تأثیر سایت در اطلاع‌رسانی، بازاریابی، ایجاد قابلیت‌های جدید تبلیغاتی، در دسترس بودن، فعالیت در خارج از مرزهای جغرافیایی و درآمدزایی اشاره کرد.
سایت‌های پویا: مناسب برای افراد، سازمان‌ها و شرکت‌هایی که به‌دفعات نیاز به ایجاد تغییرات دارند. محتوا توسط افراد عادی که دسترسی به سیستم مدیریت محتوا داشته باشند قابل‌تغییر است. از مزیت‌‌های آن عدم محدودیت در ایجاد، تغییر یا حذف مطالب، تصاویر، صفحات و ... است.
پیشنهاد:
پیشنهاد ما برای شرکت محترم مذکور، طراحی وب‌سایت از نوع دینامیک جهت نمایش محصولات و خدمات در فضای آنلاین است تا از این طریق دسترسی همکاران، بازاریابان و نهایتاً مشتری نهایی به محصولات جهت معرفی، فروش و یا خرید، سهل شود.
برآورد هزینه:
فضای میزبانی: نامحدود در تگزاس روی سیستم Linux به‌صورت یک‌ساله 70.000 تومان
دامنه COM: Directi و به‌صورت یک‌ساله 50.000 تومان
هزینه طراحی:  دینامیک، بر اساس OSWP و زبان برنامه‌نویسی PHP 460.000 تومان
تکمیل محتوا: شامل گردآوری و تکمیل محتوای صفحات سایت اعم از درباره ما، تماس با ما، فرم‌های تماس و سفارش، گالری محصولات، خدمات و تصاویر و ... 50.000 تومان
 
ارتقاء و بهینه‌سازی سایت (سئو)
به مجموعه فعالیت‌های تخصصی که بر روی وب‌سایت صورت می‌گیرد تا در نتایج جستجو در رتبه‌های بالاتری قرار گیرد بهینه‌سازی سایت یا سئو می‌گویند. بهینه‌سازی سایت که یکی از روش‌های اصلی بازاریابی اینترنتی محسوب می‌شود با بهبود وضعیت وب‌سایت، سبب افزایش بازدیدکننده و نهایتاً افزایش فروش و ارائه خدمات خواهد شد.
عملکرد:
عمده بازدیدکنندگان سایت توسط موتورهای جستجو هدایت می‌شوند بنابراین نمی‌توان نسبت به آن‌ها بی‌توجه بود. باگذشت زمان خزنده‌ها یا روبات‌های موتورهای جستجوگر از سایت بازدید کرده و اطلاعات موردنظر خود را استخراج و در بانک اطلاعاتی خود ثبت می‌کنند. موتورهای جستجو بر اساس اطلاعات متفاوت و الگوریتم‌های خاص خود امتیازی را به هر یک از صفحات سایت نسبت به یک کلمه کلیدی می‌دهند زمانی که کاربری خدمات، کالا یا موضوع خاصی را جستجو می‌کند با مراجعه به بانک اطلاعاتی خود لیستی از سایت‌های مرتبط را جمع‌آوری و بر اساس امتیاز آن‌ها را مرتب کرده و به کاربر نمایش می‌دهد.
اکثر کاربران فقط به صفحه اول لیست توجه می‌کنند معمولاً نتیجه در همان صفحه اول یا دوم است و این اهمیت معرفی و بهینه‌سازی وب‌سایت در موتورهای جستجو را نشان می‌دهد.
پیشنهاد:
پیشنهاد ما برای شرکت محترم مذکور، ارائه خدمات بهینه‌سازی وب‌سایت در سطح 6 (کامل) می‌باشد.
برآورد هزینه:
هزینه بهینه‌سازی کامل وب‌سایت (سطح 6) مبلغ 620.000 تومان است.
 
تبلیغات در اینترنت (بازاریابی آنلاین)
روش‌های تبلیغاتی در تجارت الکترونیک که عمدتاً مبتنی بر تبلیغات اینترنتی ست با توجه به استفاده از فنّاوری‌های روز دنیا هزینه بسیار پایین‌تری را متوجه تبلیغ دهندگان می‌کند از طرفی هم با افزایش کاربران اینترنت بازار هدف بزرگی را شامل می‌شود که می‌تواند موفقیت تبلیغات را رقم بزند.
پیشنهاد و برآورد هزینه:
تبلیغات در وبلاگ‌ها: وبلاگ‌ها به نسبت اعتبار سرویس‌دهنده و محتوا موردتوجه موتورهای جستجو هستند که سبب می‌شود بتوان به‌عنوان یک رسانه تبلیغاتی از آن بهره برد. هزینه: 130.000 تومان
تبلیغات در نیازمندی‌های اینترنتی: با توجه به گسترش استفاده از نیازمندی‌های اینترنتی  و محتوای زیادی که در خود گنجانده‌اند از امتیاز بالایی در موتورهای جستجو برخوردارند بنابراین سبب نمایش تبلیغات در صفحات اول و دوم لیست موتورهای جستجو می‌شود. هزینه: 200.000 تومان
تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی: افزایش حضور شبکه‌های اجتماعی درگوشی‌های موبایل و رشد استفاده از داده‌های اینترنتی تمایل شرکت‌های تجاری را برای تبلیغات توسعه داده است. هزینه: 60.000 تومان
تبلیغات در فروم‌ها: به‌واسطه بحث‌ها و تبادل‌نظرهای انجام‌شده معمولاً کاربران بسیاری دارند که با ثبت تبلیغات در آن‌ها می‌توان از پتانسیل آن‌ها نیز بهره برد. هزینه: 40.000 تومان
تبلیغات کلیکی (بنر تبلیغاتی): در سیستم پرداخت به ازای کلیک (PPC)، تبلیغات در سایت‌های مختلف نمایش داده می‌شود و فقط به میزانی که بازدیدکنندگان بر روی آن‌ها کلیک می‌کنند از حساب تبلیغ دهنده برداشت می‌شود. هزینه: 150.000 تومان ماهیانه
تبلیغات در جستجوگرها: کاربران از مبتدی تا حرفه‌ای از جستجوگرها برای پیدا کردن سایت بهره می‌برند و به‌واسطه ترافیک بالا سبب افزایش چشمگیر بازدیدکننده می‌شوند. هزینه: 426.000 تومان ماهیانه
 
 
تبلیغات هدفمند (بازاریابی مستقیم)
در این روش، افرادی که بازاریابی می‌شوند مستقیماً از بازار هدف انتخاب می‌شوند. بازاریابی مستقیم قابل‌اندازه‌گیری بوده و قابلیت پیگیری دارد، به این مفهوم که می‌توان درصد موفقیت بازاریابی را مشخص نمود.
پیشنهاد و برآورد هزینه:
پست مستقیم: یک اسلحه واقعاً کارا جهت هدف گرفتن بخش خاصی از بازار هدف است. همچنین وسیله‌‌ای مناسب برای اطلاع‌رسانی در زمینه‌‌هایی مانند: فروش‌های فوق‌العاده، تخفیف فصلی، یادآوری اینکه شرکت مشتریان قبلی خود را از یاد نبرده‌ و شیوه‌‌ای مناسب جهت اطلاع‌رسانی بی‌واسطه و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان کنونی است. هزینه: 1.250 تومان هر نامه + محتوا + ارسال
پیامک تبلیغاتی: استفاده از پیام کوتاه در بین مردم جهان از محبوبیت زیادی برخوردار است. به عقیده بسیاری، به دلیل ارزان بودن به‌سرعت فراگیر شده است. هزینه: 11 تومان هر پیامک
تبلیغات در رسانه‌ها: استفاده از پتانسیل رسانه‌های محلی، مانند روزنامه‌ها و نشریات محلی، نیازمندی‌ها، ماه‌نامه و هفته‌نامه‌های تبلیغاتی محلی علاوه بر کاهش هزینه اجرایی، سبب افزایش برد تبلیغاتی و دسترسی راحت‌تر به بازار هدف می‌شود. هزینه: نیازمند بررسی
تبلیغات محیطی: دیوارنوشته‌ها، بیلبورد، تبلیغات داخل خطوط مترو، ایستگاه‌های اتوبوس، پل‌های عابر و مکان‌های عمومی ‌مانند هتل‌ها، پارک‌ها، شهرها و… مکان‌های خوبی برای تبلیغات محیطی هستند. تبلیغات محیطی یک شیوه مناسب برای به خاطر آوردن نام محصول قبل از ورود مشتری به مراکز خرید و درواقع آخرین شانس تولیدکنندگان جهت معرفی محصولشان است. هزینه: نیازمند بررسی
 

انواع کفپوش اپوکسی و پلی اورتان - حکیمیان

 

انواع کفپوش اپوکسی و پلی اورتان حکیمیان

کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی اورتان

 

·         کفپوش آشپزخانه صنعتی

·         کفپوش آنتی استاتیک اپوکسی

·         کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال

·         کفپوش اپوکسی بهداشتی

·         کفپوش بیمارستانی اپوکسی

·         کفپوش پارکینگ اپوکسی

·         کفپوش تالار، کفپوش سینما، کفپوش هتل

·         کفپوش دامداری و کفپوش کشتارگاه

·         کفپوش سردخانه صنعتی

·         کفپوش سه بعدی حمام و آشپزخانه

·         کفپوش صنایع غذایی

·         کفپوش صنعت داروسازی

·         کفپوش صنعتی اپوکسی

·         کفپوش ضد الکتریسیته ساکن و آنتی استاتیک

·         کفپوش کارگاه و کفپوش سوله

·         کفپوش عایق برق

·         کفپوش صنایع الکتریکی و صنایع نظامی

·         کفپوش صنایع دقیق

·         کفپوش گرانیت مایع یا کفپوش گرانیت اپوکسی

·         کفپوش متجمع تجاری و کفپوش پاساژ

·         کفپوش سالن پلی اورتان

·         کفپوش صنعتی پلی یورتان

·         کفپوش ورزشی پلی اورتان

·         کفپوش ورزشگاه و کفپوش سالن ورزشی

·         کفپوش پارکینگ و کفپوش رمپ

http://kafpoosh-epoxy.com/

قرارداد خدمات انفورماتیک

 

قرارداد خدمات انفورماتیک

این قرارداد بین جناب آقای به نمایندگی از شرکت که از این پس به عنوان کارفرما شناخته میشود و از طرف دیگر آقای .... به عنوان مجری منعقد میگردد.

ماده 1-  موضوع قرارداد

اجرای خدمات به شرح پیوست الف برای کارفرما.

ماده 2-  مدت انجام قرارداد

مدت انجام قرارداد  20 روز کاری است که از تاریخ  امضاء قرارداد و ارائه پیش نیازها شروع میشود. تمدید مدت قرارداد فقط با توافق طرفین امکان پذیر است.

ماده 3- تعهدات مجری

انجام تمامی موارد ماده قرارداد در مدت مشخص شده و ارائه گزارش هنگام تحویل.

ماده 4-  تعهدات کارفرما

 تسلیم مدارک مورد نیاز پروژه به مجری و پرداخت مبلغ قرارداد .

ماده 5- مبلغ قرارداد

تعرفه به صورت توافقی درنظر گرفته شده است و مبلغ  کلی خدمات دو میلیون و ششصد هزار تومان است که مبلغ یک میلیون تومان از آن به عنوان پیش پرداخت و مابقی بعد از اتمام پروژه به مجری پرداخت خواهد شد.

ماده 6- پشتیبانی و آموزش

پشتیبانی و آموزش رایگان است که شامل آموزش کار با نرم افزار موضوع قرارداد و پشتیبانی که شامل رفع ایراد نرم افزار خواهد بود. هرگونه ایجاد تغییر اعم از ساختاری یا جزیی با توافق طرفین بررسی خواهد شد.

ماده 7 – حقوق مادی و معنوی

کلیه حقوق مادی و معنوی طرح متعلق به  کارفرما است.

ماده 8- اصلاحیه، متمم یا مکمل

هرگونه اصلاح یا تغییر در موادی از این قرارداد و پیوست های مربوطه و یا نیاز به الحاق هرگونه متمم یا مکمل به قرارداد و پیوست ها، صرفاً با جلب توافق طرفین قرارداد  میسر خواهد بود.

ماده 9- فسخ قرارداد

فسخ یک جانبه قرارداد از سوی طرفین قرارداد قابل پذیرش نمیباشد و فقط با توافق طرفین میسر است.

ماده 10- نسخ قرارداد

 این قرارداد در 10 ماده،  یک پیوست (الف)، به زبان فارسی و در  دو  نسخه تنظیم گردیده و کلیه نسخه های آن دارای اعتبار یکسان هستند. کلیه نسخ این قرارداد و تبصره های ذیل آن در تاریخ 19/11/97 امضاء متعاقدین رسیده و طرفین با امضای این قرارداد ، خود را متعهد و ملزم به اجرای کلیه مفاد آن و پیوستهای مربوطه میدانند.

کارفرما                                                                             مجری

پیوست الف (فهرست خدمات)

1.    خرید دامنه با پسوند Com به مدت یکسال.

2.    خرید دامنه با پسوند IR به مدت پنج سال.

3.    خرید هاست یکساله لینوکس انگلیس نامحدود.

4.    طراحی قالب سایت داینامیک.

5.    نصب و راه اندازی وب سایت.

6.    ...

-         پایان

 

ویژگی‌های کاهگل مصنوعی (کاهرنگ)

 

کاهگل مصنوعی (کاهرنگ)

کاه‌گل ملاطی است که در معماری ایران به‌خصوص در مناطق کویر مرکزی ایران به کار می‌رود. کاه‌گل در قالب تناسبات دلپذیر ترکیب با کاشى، چوب و یا سنگ و مصالحى مشابه ترکیب‌شده و معماران ایرانى از آن‌ها براى تزیین ساختمان‌ها کمک گرفته‌اند. رنگ دل‌نشین کاه‌گل نه‌تنها زیبایى فوق‌العاده‌ای به شهر ایرانى می‌داده بلکه بر زندگى مردم روشنى و رنگ بخصوصى می‌پاشیده است. معماران تیزهوش از گرمى رنگ کاه‌گل براى متن تزیینات دیوارى داخل بنا نیز استفاده کرده‌اند. دیوار حیاط‌هاى داخلى را از بهترین خمیر سرخ‌فام پوشانیده و بر آن با خطوط برجسته‌ی گچ نقش‌هاى هندسى انداخته‌اند و یا آن را به داخل هشتى‌هاى ورودى کشیده و بر آن نقش‌هاى تصویرى ساخته‌اند. رنگ کاه‌گل نور شدید و گاه زننده‌ی آفتاب سرزمین ما را براى ساکنان آن مطبوع نموده و در گرم‌ترین فصل سال برگشت اشعه‌ی خورشید و حرارت آن را از روى بام‌ها و یا دیوارهاى کاه‌گلی به حداقل رسانیده است.

کاهرنگ (پوشش کاهگل نانو پلیمری)

کاه رنگ پلیمری رنگی است بر پایه رزین‌های سیلیکونی پایه آب که پس از خشک‌شده ظاهری کاملاً شبیه کاه‌گل طبیعی دارد و از ویژگی‌های آن ضد آب و مقاوم به نور UV خورشید بودن و اجازه تنفس به سطح زیرین می‌دهد. در ساخت این کاه‌گل از مواد نانو سیلیکون استفاده‌شده که باعث خود تمیز شوندگی آن می‌شود و خواص آب‌بندی و عایقی آن را افزایش می‌دهد. جایگزین مناسب برای سیم‌گل و کاه‌گل‌های سنتی که با آب شسته می‌شوند و باعث ایجاد گردوخاک ناخواسته در محیط می‌گردند. مناسب برای محیط‌های خانگی بالأخص دکوراسیون دیوارهای داخلی منزل و همچنین مناسب بازسازی بناهای تاریخی و خلق نما‌های سنتی مشابه مناطق کویری.

روش اجرا:

پس از تمیز کردن و آماده کردن سطح کاه رنگ را کمی با آب رقیق نموده و به‌وسیله قلم‌مو و یا پیستوله کنیتکس پاش اعمال نمایید و در صورت نیاز مقداری کاه بروی سطح قبل از خشک شدن پاشیده و پس از خشک شدن با رزین نانو عایق پوشش دهید تا سطحی ضد غبار و چرب بروی سطح نهایی رنگ ایجاد نماید. به‌صورت تقریبی برای سطوح صاف هر کیلو کاه رنگ برای ۳ مترمربع مناسب است.

ویژگی‌های کاهگل مصنوعی (کاهرنگ)

·         انعطاف‌پذیری

·         سرعت در اجرا

·         آسانی در اجرا

·         بی‌بو بودن

·         دوستدار محیط‌زیست

·         سریع خشک شدن

·         چسبندگی بالا

·         قیمت مناسب

کاهرنگ چگونه است:

رنگی است مشابه بسیاری از رنگ‌ها که به‌وسیله قلم‌مو و غلتک و پاشش قابل‌اجرا است با این ویژگی که خیلی ساده‌تر از بقیه رنگ‌ها قابل‌اجراست و اینکه این رنگ با از دست دادن آب خود که حلال آن است خشک می‌شود و یک‌لایه پلیمر خالص انعطاف‌پذیر همچون یک‌لایه ورق پلاستیک (نایلون) ایجاد می‌نماید.

 

روش های تبلیغاتی از ولقان حسینی (متخصص تبلیغات و تجارت الکترونیک) روش های تبلیغاتی از ولقان حسینی (م

 روش های تبلیغاتی از ولقان حسینی (متخصص تبلیغات و تجارت الکترونیک)

شبکه های اجتماعی | ایجاد شبکه
شرح خدمات: ایجاد صفحه برای محصول / خدمات / شرکت در شبکه های اجتماعی محبوب.
پیش نیاز: 
o محتوای چندرسانه ای.
o آرم و بنر.
o اطلاعات تماس و درباره ما.
روش تامین پیش نیاز: 
o محتوای منتشر شده / طراحی و تولید محتوا.
وسعت اجرا: 
o عموم کاربران ایترنت.
بازار هدف: 
o شبکه های اجتماعی محبوب  شامل: فیس بوک / گوگل پلاس / لینکدین / اینستاگرام / آپارات / یوتیوپ / تلگرام / توییتر.
کاربرد:  
o برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.
o کاتالوگ آنلاین چندرسانه ای.
o افزایش اعتبار سایت و سئو.
o افزایش غیر مستقیم فروش.
زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  2 روز کاری.
 
شبکه های اجتماعی | بهینه سازی شبکه
شرح خدمات: افزایش اعتبار و محبوبیت صفحه رسمی در شبکه های اجتماعی با خرید فالور و لایک.
پیش نیاز: 
o صفحات رسمی.
o انتقال وجه و تبدیل ارز.
o تعیین هدف و سیاست.
روش تامین پیش نیاز: 
o تامین بودجه.
وسعت اجرا: 
o عموم کاربران ایترنت.
بازار هدف: 
o شبکه های اجتماعی شامل: فیس بوک / گوگل پلاس / لینکدین / اینستاگرام / یوتیوپ.
کاربرد:  
o برندسازی اینترنتی.
o افزایش محبوبیت صفحه رسمی.
o بهینه سازی وضعیت سئو.
زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  2 روز کاری.
. .
شبکه های اجتماعی | تبلیغات شبکه
شرح خدمات: سفارش تبلیغ رسمی به شبکه های اجتماعی به صورت ماهیانه.
پیش نیاز: 
o محتوای چندرسانه ای.
o انتقال وجه و تبدیل ارز.
o تعیین مدت و سیاست تبلیغات.
روش تامین پیش نیاز: 
o محتوای منتشر شده / تولید محتوا.
o تامین بودجه.
وسعت اجرا: 
o عموم کاربران ایترنت.
بازار هدف: 
o شبکه های اجتماعی شامل: فیس بوک / لینکدین / اینستاگرام / آپارات / یوتیوپ .
کاربرد:  
o برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.
o ترفیع و افزایش محبوبیت صفحه رسمی.
o افزایش غیر مستقیم فروش.
زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  2 روز کاری.
.. 
شبکه های اجتماعی | میکروبلاگ ها
شرح خدمات: انتشار متن تبلیغاتی تا 140 کاراکتر به همراه لینک سایت / محصول / خدمات.
پیش نیاز: 
o لینک و متن تبلیغاتی.
روش تامین پیش نیاز: 
o تولید محتوا.
وسعت اجرا: 
o عموم کاربران ایترنت.
بازار هدف: 
o 560 میکروبلاگ بین المللی.
کاربرد:  
o برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.
o افزایش اعتبار لینک و سئو.
o افزایش غیر مستقیم فروش.
زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  7 روز کاری.
 
تبلیغات اینترنتی | نیازمندی ها
شرح خدمات: انتشار آگهی به همراه عکس، لینک و اطلاعات تماس در نیازمندیهای اینترنتی.
پیش نیاز: 
o متن و عکس تبلیغاتی.
روش تامین پیش نیاز: 
o محتوای منتشر شده / تولید محتوا.
وسعت اجرا: 
o عموم کاربران ایترنت.
بازار هدف: 
o 250 نیازمندی اینترنتی فارسی زبان.
کاربرد:  
o تبلیغات آنلاین.
o افزایش مستقیم فروش.
زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  4 روز کاری.
..
تبلیغات اینترنتی | وبلاگ ها
شرح خدمات: انتشار متن تبلیغاتی به همراه تعدادی لینک در سرویس دهنده های وبلاگ.
پیش نیاز: 
o محتوای تبلیغاتی.
روش تامین پیش نیاز: 
o محتوای منتشر شده / تولید محتوا.
وسعت اجرا: 
o عموم کاربران ایترنت.
بازار هدف: 
o 50 سرویس دهنده وبلاگ فارسی.
کاربرد:  
o برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.
o افزایش مستقیم فروش.
o افزایش اعتبار سایت و سئو.
زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  2 روز کاری.
 
تبلیغات اینترنتی | گوگل ادوردز
شرح خدمات: به ازای کلمات کلیدی مشخص، لینک مورد نظر در صفحه اول گوگل نمایش داده میشود.
پیش نیاز: 
o تعیین کلیمات کلیدی.
o انتقال وجه و تبدیل ارز.
روش تامین پیش نیاز: 
o تامین بودجه.
وسعت اجرا: 
o کاربران ایترنتی متقاضی محصول / خدمات مورد نظر.
بازار هدف: 
o نتایج جستجوی گوگل.
کاربرد:  
o برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.
o افزایش مستقیم فروش.
o افزایش اعتبار سایت و سئو.
زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  2 روز کاری.
تبلیغات اینترنتی | تبلیغات وبلاگی
شرح خدمات: سفارش تبلیغات به سرویس دهنده های وبلاگ.
پیش نیاز: 
o تعیین شاخه موضوعی.
o انتقال وجه.
روش تامین پیش نیاز: 
o تامین بودجه.
وسعت اجرا: 
o 50 سرویس دهنده وبلاگ فارسی.
بازار هدف: 
o عموم کاربران اینترنت.
کاربرد:  
o برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.
o افزایش غیر مستقیم فروش.
o افزایش اعتبار سایت و سئو.
زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  3 روز کاری.
تبلیغات اینترنتی | رپورتاژ اینترنتی
شرح خدمات: انتشار رپورتاژ آگهی در مجلات تخصصی آنلاین، روزنامه های اینترنتی و وبلاگها.
پیش نیاز: 
o متن رپورتاژ.
o انتقال وجه.
o انتخاب رسانه.
روش تامین پیش نیاز: 
o تامین بودجه.
وسعت اجرا: 
o 50 سرویس دهنده وبلاگ فارسی.
o شبکه های اجتماعی شامل: فیس بوک / گوگل پلاس / لینکدین / اینستاگرام / تلگرام / توییتر.
o مجلات تخصصی آنلاین و روزنامه های اینترنتی.
بازار هدف: 
o عموم کاربران اینترنت.
کاربرد:  
o برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.
o افزایش فروش محصول / خدمات.
زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  3 روز کاری.
..
تبلیغات اینترنتی | بنر گرافیکی
شرح خدمات: نمایش بنر تبلیغاتی به همراه لینک در سایتهای تخصصی و مرتبط.
پیش نیاز: 
o محتوای بنر.
o انتقال وجه.
o انتخاب رسانه.
روش تامین پیش نیاز: 
o تامین بودجه.
وسعت اجرا: 
o شبکه های اجتماعی شامل: فیس بوک / گوگل پلاس / لینکدین / اینستاگرام / تلگرام / توییتر.
o مجلات تخصصی آنلاین و روزنامه های اینترنتی.
o سایت های تخصصی / پرتال های عمومی.
بازار هدف: 
o عموم کاربران اینترنت.
کاربرد:  
o برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.
o افزایش فروش محصول / خدمات.
زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  3 روز کاری.
..
تبلیغات اینترنتی | پیام تبلیغاتی
شرح خدمات: ارسال پیام چندرسانه ای به همراه اطلاعات تماس از طریق پیامرسان به بازار هدف.
پیش نیاز: 
o متن پیام.
o اطلاعات و آمار بازار هدف.
o انتقال وجه.
روش تامین پیش نیاز: 
o سیستم پنل پیام رسان.
o مجلات تخصصی و کتب مرجع / سرچ اینترنتی و سایت های مرجع.
o تامین بودجه.
وسعت اجرا: 
o متفاوت براساس بازار هدف .
بازار هدف: 
o متفاوت براساس بازار هدف .
کاربرد:  
o برندسازی و تبلیغات.
o افزایش مستقیم فروش.
زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  1 روز کاری.
..
بازاریابی محتوا | اشتراک تصاویر
شرح خدمات: انتشار تصاویر (به تعداد زیاد) در سایت های اشتراک گذاری آنلاین تصویر.
پیش نیاز: 
o محتوای قابل انتشار (تصاویر).
روش تامین پیش نیاز: 
o محتوای منتشر شده / تولید محتوا.
وسعت اجرا: 
o 6 سایت اشتراک گذاری آنلاین تصاویر.
o شبکه های اجتماعی شامل: فیس بوک / گوگل پلاس / لینکدین / اینستاگرام / تلگرام / توییتر.
بازار هدف: 
o عموم کاربران اینترنت.
کاربرد:  
o برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.
o افزایش غیر مستقیم فروش.
زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  1 روز کاری.
 
بازاریابی محتوا | اشتراک ویدئو
شرح خدمات: انتشار کلیپ (به تعداد زیاد) در سایت های اشتراک گذاری آنلاین ویدئو.
پیش نیاز: 
o کلیپ ویدئویی.
روش تامین پیش نیاز: 
o محتوای منتشر شده / تولید محتوا.
وسعت اجرا: 
o 5 سایت اشتراک گذاری آنلاین ویدئو.
o شبکه های اجتماعی شامل: فیس بوک / گوگل پلاس / لینکدین / اینستاگرام / تلگرام / توییتر.
بازار هدف: 
o عموم کاربران اینترنت.
کاربرد:  
o برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.
o افزایش غیر مستقیم فروش.
زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  1 روز کاری.
 
تبلیغات محیطی | دیوار نویسی
شرح خدمات: استفاده از شابلون یا طراحی مستقیم روی دیوار.
پیش نیاز: 
o طرح مورد نظر.
o انتخاب مجری.
o انتخاب محل.
روش تامین پیش نیاز: 
o طراحی و تولید محتوا.
o استخدام / قرارداد با مجری.
وسعت اجرا: 
o متفاوت براساس منطقه مورد نظر.
بازار هدف: 
o متفاوت براساس منطقه مورد نظر .
کاربرد:  
o برندسازی و تبلیغات.
o افزایش مستقیم فروش.
زمان اجرا: متفاوت براساس طرح و منطقه.
..
تبلیغات محیطی | بیلبورد تبلیغاتی
شرح خدمات: اجاره بیلبورد در مکانهای تعیین شده به مدت مشخص.
پیش نیاز: 
o طرح مورد نظر.
o انتخاب مکان و مدت.
o رزرو بیلبورد.
روش تامین پیش نیاز: 
o طراحی و تولید محتوا.
o تامین بودجه.
وسعت اجرا: 
o متفاوت براساس منطقه مورد نظر.
بازار هدف: 
o متفاوت براساس منطقه مورد نظر .
کاربرد:  
o برندسازی و تبلیغات.
o افزایش مستقیم فروش.
زمان اجرا: متفاوت براساس طرح و منطقه.
..
تبلیغات محیطی | آگهی چاپی
شرح خدمات: سفارش آگهی به روزنامه ها و مجلات تخصصی یا نیازمندیهای چاپی.
پیش نیاز: 
o طرح مورد نظر.
o انتقال وجه.
o انتخاب رسانه.
روش تامین پیش نیاز: 
o محتوای منتشر شده / تولید محتوا.
o تامین بودجه.
وسعت اجرا: 
o روزنامه های سراسری و محلی.
o مجلات تخصصی و عمومی.
o نیازمندیهای چاپی.
بازار هدف: 
o متفاوت براساس رسانه مورد نظر .
کاربرد:  
o برندسازی و تبلیغات.
o افزایش مستقیم فروش.
زمان اجرا: متفاوت براساس طرح و رسانه.
 
تبلیغات محیطی | رپورتاژ آگهی
شرح خدمات: سفارش رپورتاژ آگهی به مجلات تخصصی، روزنامه ها و  نیازمندیهای چاپی.
پیش نیاز: 
o محتوای رپورتاژ.
o انتقال وجه.
o انتخاب رسانه.
روش تامین پیش نیاز: 
o تامین بودجه.
o جستجوی اینترنتی / اداره فرهنگ و ارشاد / روزنامه های سراسری و محلی / مجلات تخصصی / نیازمندیهای چاپی.
بازار هدف: 
o متفاوت براساس رسانه مورد نظر .
کاربرد:  
o برندسازی و تبلیغات.
o افزایش مستقیم فروش.
زمان اجرا: متفاوت براساس طرح و رسانه.
 
تبلیغات مستقیم | پست تبلیغاتی
شرح خدمات: ارسال کاتالوگ یا معرفی نامه به بازار هدف از طریق نامه ی پستی.
پیش نیاز: 
o کاتالوگ / معرفی نامه و پاکت نامه.
o اطلاعات و آمار بازار هدف.
o انتقال وجه.
روش تامین پیش نیاز: 
o طراحی و چاپ.
o بازاریابی مستقیم پست / اصناف و صنایع و معادن / مجلات تخصصی و کتب مرجع / سرچ اینترنتی و سایت های مرجع.
o تامین بودجه.
وسعت اجرا: 
o متفاوت براساس بازار هدف .
بازار هدف: 
o متفاوت براساس بازار مصرف .
کاربرد:  
o برندسازی و تبلیغات.
o افزایش مستقیم فروش.
زمان اجرا: متفاوت براساس پیش نیازها.
 
تبلیغات مستقیم | پیامک تبلیغاتی
شرح خدمات: ارسال پیامک به همراه اطلاعات تماس از طریق پیام کوتاه به بازار هدف.
پیش نیاز: 
o متن پیام.
o اطلاعات و آمار بازار هدف.
o انتقال وجه.
روش تامین پیش نیاز: 
o سیستم پنل پیامک / اصناف و صنایع و معادن / مجلات تخصصی و کتب مرجع / سرچ اینترنتی و سایت های مرجع.
o تامین بودجه.
وسعت اجرا: 
o متفاوت براساس بازار هدف .
بازار هدف: 
o متفاوت براساس بازار مصرف .
کاربرد:  
o برندسازی و تبلیغات.
o افزایش مستقیم فروش.
زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  1 روز کاری.
..
تبلیغات مستقیم | بازاریابی تلفنی
شرح خدمات: تماس تلفنی مستقیم و مکالمه / مذاکره با بازار هدف.
پیش نیاز: 
o محتوا و سیاست مکالمه.
o اطلاعات و آمار بازار هدف.
o انتخاب بازاریاب.
o بستر ارتباطی.
روش تامین پیش نیاز: 
o مجلات تخصصی و کتب مرجع / سرچ اینترنتی و سایت های مرجع / اصناف و صنایع و معادن.
o استخدام نیروی موقت / ثابت.
o خط ثابت / همراه.
وسعت اجرا: 
o متفاوت براساس بازار هدف .
بازار هدف: 
o متفاوت براساس بازار مصرف .
کاربرد:  
o افزایش مستقیم فروش.
زمان اجرا: متفاوت براساس گستردگی بازار هدف و تعداد بازاریاب.
..
تبلیغات مستقیم | بازاریابی مستقیم
شرح خدمات: ملاقات مستقیم، مکالمه / مذاکره با بازار هدف.
پیش نیاز: 
o معرفی نامه / کاتالوگ / بروشور / نمونه کالا.
o اطلاعات و آمار بازار هدف.
o انتخاب بازاریاب / شرکت  یا پیمانکار مجری.
روش تامین پیش نیاز: 
o مجلات تخصصی و کتب مرجع / سرچ اینترنتی و سایت های مرجع / اصناف و صنایع و معادن.
o استخدام نیرو / عقد قرارداد با پیمانکاران.
وسعت اجرا: 
o متفاوت براساس بازار هدف .
بازار هدف: 
o متفاوت براساس بازار مصرف .
کاربرد:  
o افزایش مستقیم فروش.
زمان اجرا: متفاوت براساس گستردگی بازار هدف و تعداد بازاریاب.
.
رویداد تبلیغاتی | نمایشگاه ها
شرح خدمات: شرکت در نمایشگاه های تخصصی.
پیش نیاز: 
o اطلاعات و آمار نمایشگاه ها.
o تجهیزات راه اندازی غرفه.
o نمونه محصول و نمونه کار.
o کاتالوگ و بروشور.
o رزرو غرفه.
روش تامین پیش نیاز: 
o سرچ اینترنتی و سایت های مرجع.
o خرید و ساخت تجهیزات.
o طراحی و چاپ.
o تامین بودجه.
وسعت اجرا: 
o متفاوت براساس آمار و بودجه.
بازار هدف: 
o بازدید کنندگان و شرکت کنندگان نمایشگاه.
کاربرد:  
o تبلیغات و برندسازی.
o افزایش مستقیم  و غیرمستقیم فروش.
زمان اجرا: متفاوت براساس نمایشگاه و محل برگزاری.
..
رویداد تبلیغاتی | همایش ها
شرح خدمات: برگزاری همایش جهت معرفی محصولات / خدمات.
پیش نیاز: 
o اطلاعات و آمار مدعوین.
o تعیین بستر ارتباطی.
o رزرو مکان همایش و پذیرایی.
o نمونه محصول و نمونه کار.
o کاتالوگ و بروشور.
o دعوت نامه.
روش تامین پیش نیاز: 
o سرچ اینترنتی و سایت های مرجع / اصناف و صنایع و معادن / مجلات تخصصی.
o طراحی و چاپ.
o تامین بودجه.
وسعت اجرا: 
o متفاوت براساس آمار و بودجه.
بازار هدف: 
o اصناف و صنایع مرتبط.
کاربرد:  
o تبلیغات و برندسازی.
o افزایش مستقیم  و غیرمستقیم فروش.
زمان اجرا: متفاوت براساس همایش و نحوه برگزاری.
..
رویداد تبلیغاتی | حمایت تبلیغاتی
شرح خدمات: حمایت مالی از نمایشگاه های تخصصی.
پیش نیاز: 
o اطلاعات و آمار نمایشگاه ها.
o نمونه محصول و نمونه کار.
o کاتالوگ، بروشور، استند و بنر.
o رزرو غرفه.
روش تامین پیش نیاز: 
o سرچ اینترنتی و سایت های مرجع.
o طراحی و چاپ.
o تامین بودجه.
وسعت اجرا: 
o متفاوت براساس آمار و بودجه.
بازار هدف: 
o بازدید کنندگان و شرکت کنندگان نمایشگاه.
کاربرد:  
o تبلیغات و برندسازی.
o افزایش غیر مستقیم فروش.
زمان اجرا: متفاوت براساس نمایشگاه و محل برگزاری.
 
مدیریت ارتباطات | هدایای تبلیغاتی
شرح خدمات: ارسال هدایای تبلیغاتی به مشتریان بالقوه و بالفعل خاص.
پیش نیاز: 
o اطلاعات و آمار مشتریان.
o اطلاعات و آمار بازار هدف.
o الگوریتم تشخیص مشتریان خاص.
o تعیین و تهیه هدایای تبلیغاتی.
روش تامین پیش نیاز: 
o بانک اطلاعات شرکت / سیستم مدیریت مشتری.
o سرچ اینترنتی و سایت های مرجع / اصناف و صنایع و معادن / مجلات تخصصی.
o تامین بودجه.
وسعت اجرا: 
o متفاوت براساس آمار و بودجه.
بازار هدف: 
o متفاوت براساس الگوریتم انتخاب و بودجه.
کاربرد:  
o تبلیغات و برندسازی.
o افزایش سطح ارتباط با مشتریان.
o افزایش غیر مستقیم فروش.
زمان اجرا: متفاوت براساس وسعت و نحوه اجرا.
.
مدیریت ارتباطات | تخفیف ها
شرح خدمات: اعمال تخفیف براساس الگوریتم مشخص شده.
پیش نیاز: 
o الگوریتم اعمال تخفیف.
o اطلاع رسانی عمومی.
روش تامین پیش نیاز: 
o حجمی و تعداد خرید / نحوه پرداخت / دوره ای و مناسبتی و  
o طراحی، چاپ و انتشار.
وسعت اجرا: 
o مشتریان براساس الگوریتم.
بازار هدف: 
o مشتریان.
کاربرد:  
o تبلیغات و برندسازی.
o افزایش سطح ارتباط با مشتریان.
o افزایش مستقیم فروش.
زمان اجرا: براساس جدول زمانبندی.
..
مدیریت ارتباطات | باشگاه مشتریان
شرح خدمات: طراحی الگوریتم به همراه مشوق جهت ارتباط بیشتر مشتریان با شرکت.
پیش نیاز: 
o الگوریتم اعمال مشوق.
o راه و روش ارتباطی.
o اطلاع رسانی عمومی.
روش تامین پیش نیاز: 
o طراحی، چاپ و انتشار.
وسعت اجرا: 
o مشتریان براساس الگوریتم.
بازار هدف: 
o مشتریان.
کاربرد:  
o تبلیغات و برندسازی.
o افزایش سطح ارتباط با مشتریان.
o افزایش غیرمستقیم فروش.
زمان اجرا: براساس جدول زمانبندی.
..
مدیریت ارتباطات | نمونه رایگان
شرح خدمات: ارائه نمونه کالا / خدمات به صورت رایگان.
پیش نیاز: 
o نمونه کالا / خدمات رایگان.
o کاتالوگ / بروشور.
o نحوه ارسال / توزیع.
روش تامین پیش نیاز: 
o طراحی و چاپ.
وسعت اجرا: 
o مشتریان براساس الگوریتم.
بازار هدف: 
o مشتریان.
کاربرد:  
o تبلیغات و برندسازی.
o افزایش سطح ارتباط با مشتریان.
o افزایش مستقیم  و غیرمستقیم فروش.
زمان اجرا: براساس جدول زمانبندی.
..
فهرست نیازمندی ها
 
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
<-blogads->